pühapäev, 2. juuni 2013

Ikka ja jälle lapsesuu.

Lapsed saavad vanemaks ja teemad muutuvad tõsisemaks.

Laura ja Taavi omavahel
Laura: " Mina küll endale peigmeest ei taha, ma tahan täitsa üksi elada. "
Taavi: " Lapsi ka ei taha?"
Laura jääb mõtlikuks: " Ei, lapsi ikka tahaksin."
Siinkohal pidi lõpuks emme appi tulema ja jõudime koos selgusele, et kui tõesti kedagi sama toredat kui issi ei kohta siis võib ju tõesti üksi elada ja tegelikult on ju palju lapsi, kes elavad ainult emmega, nii et võib üksinda lastega olla küll.
Taavi: " Aga tead Laura, kui sa elad kellegagi koos, siis pead vähem tulumaksu maksma ja üüri on ka kergem tasuda."

Meil on viirpapagoid.
Laura uudistab neid ja küsib, kumb siis lõpuks isane ja kumb emane. Mina selle peale, et valge on isane ja sinine emane.
Laura: " Aga kust sa tead et valge on isane?"
Pean tunnistama, et selle koha peal jäin hätta, kui loomade puhul on erinevus isas-ja emaslooma vahel silmaga nähtav, siis lindudel see nii ei ole. Ja kuidagi ei osanud seletada,mida see valge lind seal sinise seljas teeb. Vastus ei olnud just kõige professionaalsem -valge käitub nagu isane.
Laura: " See ei tähenda veel midagi, ma võin ju ka ennast poisi moodi riidese panna ja käituda nagu poiss, aga ma olen ikka tüdruk."

Laura:" Kuule emme, kui keegi teisel inimesel  meelega, mitte kogemata, mõne luu ära murrab, kas siis pannakse vangi?"
Emme: " Siis pannakse vangi jah"
Taavi küsib kõrvalt: "Kui kaua vangis peab olema?"
Mina: " Oleneb kuriteost, isegi selliseid inimesi on, kes pannakse eluks ajaks vangi. "
Taavi: " Noh, ma loodan,et vähemalt söök on neil vanglas hea. "
Ja veidi aja pärast arvas Taavi, et gtegelikult oleks huvitav vanglasse õppevisiidile minna .

Taavi kurdab, et tal lahas haiseb halvast, Laura nuusutab ja ei saa midagi aru. Taavi kougib näpuga kusagil sõrmede vahel lahase serva alt ja annab siis näpu Laurale nuusutada.
Laura nuusutab ja teatab: See haiseb ju nagu... eeee... nagu tagumik. "

3 kommentaari:

In. ütles ...

Aga kolmandast lapsest ei olegi juttu.
Varsti lähen Pölvamaale!
Tervitusi!

triibu-liine ütles ...

Kolmas on veel pisi-pisi aga tuleb jutt temast ka :)

In. ütles ...

Millal ise tulete väikest vösukest näitama...
Tervisi, me läheme juba kolmapäeval. Mina jään mönulema oktoobri alguseni, aga tegevust mul leidub. Lapsed tahavad hoidmist-mängimist ja ikka see löputu ehitamine.
Pölvas valmis ökömaja, ma ei suuda välja möelda, kus ta täpselt asub.
tervitusi