reede, 15. aprill 2011

Terekest kah

Meil käis sel nädalal üks ootamatu külaline. Eesti neiu Merilin. Kirjavahetus algas sellesama blogi kaudu ja ma ise ka ei tea, kuidas see nüüd täpselt juhtus aga esmaspäeval oli ta meil õhtusöögilauas. Lapsed otsustasid juba hommikul, et kui saabub külaline Eestist, siis peab elevil olema ja küsisid iga poole tunni tagant kella. Õhtu jooksul puges endalegi ootus põue - kaua aega pole enam elusat Eestlast näinud.

Esmaspäeval õhtusöök, teisipäeval vaalavaatlus ja Sete Cidades ja kolmapäeval Furnas ja läinud ta oligi. Hea tunne jäi hinge. Sai Eesti keelt räägitud, sai meeldiva inimesega suheldud, sai lastega koos aega veedetud.
Just selline peakski üks puhkus olema. Ja veel täna õhtul on ütlemata hea kodumaine komm põske pista ja abikaasa kõrval telekat vaadata. Tulge aga veel.

PS! Kes tuleb, peab nipernaadi viina kaasa tooma : )

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ma ise olen ka huvitatud tulemast sellisesse toredasse kohta. Praegu mulle tundub, et ma olen üksinda tulemas. Tahaks lihtsalt eemale ja puhata kõigest. Oleksin nädalakese kohapeal ja lihtsalt naudiks sealset paradiisi sarnast elu-olu. Nii vähemalt on seda paika maakeral kirjeldatud. Planeerin 13 juuni tulekut. Nipernaadi viina võtan kindlasti kaasa ;) Panen ka oma e-posti: priit@wandeful.ee