kolmapäev, 15. veebruar 2017

Reisiagentuur ja giiditöö.

Mul on teile mõned küsimused:
Kas teie teate, milline on teie kodulinna parim hotell ja mis seal öö maksab?
Mitu bussi päevas sõidab, või millise bussiga saab kõige odavamalt ja kiiremini punktist A punkti B?
Kui palju turismifirmasid on teie ümbruskohas ja mida ja milliste hindadega nad korraldavad?
Milline on kõige odavam autorendifirma ja milliseid garantiisid nad pakkuvad?

Ja siis vastake samadele küsimustele vastavalt elukohast endast 200 km kaugusel asuva asula kohta, olgu see siis Võru, Tallin või Helsingi.

Kui te selle kõigega valmis olete, siis ärge unustage lisada kirjeldust, milline on ilm kuue kuu pärast ja millist riietust ning saapaid kasutada. Seda kõike teadmata, millised on vastava inimese huvid; loodus, restoranid või hoopis kaubanduskeskused. Samuti ärge unustage seda, kui kaugel on hotell lennuväljast ja kui palju maksab edasi-tagasi transport.

Muutsin just oma blogi. Nagu näha võite, pidin muutma esialgset teksti. Enam ei kutsu inimesi kohvile. Põhjuseid selleks on mitu.

Naudin oma tööd, kuid nagu igal pool on ka minu tööl on oma varjuküljed. Kaheksa tundi pidevat suhtlemist jätab  oma jälje. Õhtul koju jõudes pean mõnikord lihtsalt omaette nurgas istuma ja vaikust kuulama, mis kolme lapsega ja eriti selle kõige nooremaga mõnikord mitte väga hästi välja ei tule. Ideaalne puhkepäev on see, kus ma saan üksi kodus olla, või kui ma oma kolmega (ja kui õnneks läheb siis kaasaga) midagi aktiivset ette võtan.

Peale selle ei ole ma enam kontorist kättesaadav: aastate jookul on nii töökoht kui tööülesanded muutunud. Olen nüüd rohkem väljas ja mööda saart laiali. Kontoris viibin päeva jooksul viis minutit, vahel isegi mitte seda. Tavaliselt ei tea ma ka seda, mis homne päev toob. Seetõttu on raske kokkusaamisi plaanida. Mõnikord lõpetan kella kolme ajal, mõnikord alles kaheksa õhtul. ja seda kui pikaks täpselt matk kujuneb, ei oska kunagi ette öelda.

Ja kuigi mulle meeldiks teiega suhelda, ei leia ma selleks praegu eriti lihtsalt aega ja jaksu. Eriti kui ma pean vastama enam-vähem sellistele küsimustele nagu te eespool näete. Ja eriti kui neid küsimusi esitatakse ka teiste saarte kohta. Olen 200 km kaugusel Terceirast või Picost ja seal on täiesti teistmoodi elu.

Kui te lähete reisiagentuuri siis jah, nende kohustus on seda infot teada või vajalik välja otsida ja te maksate selle eest kas otseselt või kaudselt. Või siis veedate aega ja raiskate närvirakke ise kõike internetist otsides. Kuid samas ootavad nii mõnedki, et ma teen selle töö siitpoolt ära, täpselt samamoodi internetis tuhnides ja igale poole helistades, kuid siis oleks see tehtud heast südamest ja tasuta. Ja ehki mul on hea meel vastata küsimustele, mille vastust te kuskilt ei leia, ei ole ma reisiagentuur. Ja mul lihtsalt ei ole kõigeks selleks aega. Seda enam, et enamasti unustatakse seda öelda, mis inimest huvitab ja millepärast ta tahab siia tulla.

. Samuti olen ma aru saanud, et olen rohkem ja rohkem saarlane. Meie aeg kulgeb teisiti. Ma ei oska enam rabelevate inimestega midagi peale hakata. Tihtipeale tahaks öelda, istu maha hinga sügavalt ja naudi oma kohvi ja päikesepaistet. Ma saan muidugi aru, et kui inimesed tulevad siia nädalaks, siis tahetakse korraga võimalikult palju näha ja teha. Aga mina ei ole sellest puust, kes kohast kohta kella järgi jookseb, või õigemini, töö juures pean seda tegema aga oma vabast ajast...

Toon näiteks ühe konkreete juhtumi.

Tegemist oli ühe tuttavate grupiga, kes tahtis meilt paati üürida. Leidsime koos , et jah, kuna tegemist oli kümne täiskasvanuga ja umbes samapaljude lastega siis omaette paat on ehk tõesti mõistlikum. Jõudis päev kätte ja kogu see meeskond astus pardale. Idee oli teha vaalavaatlust, kui võimalik siis võibolla veidike delfiinidega,või ilma, ujuda  ja igaks juhuks võtsid mehed ka õnged kaasa. Vaatleja nägigi vaala, aga üsna kaugel ja loomulikut uhas kapten kiiresti vaala poole. Need paganad ju sukelduvad ja seltskont tahtis ju ometi vaala näha. Varsti hakkas paaril lapsel paha ja siis paluti paat kinni pidada. Järgnes suur vaidlus, sest emad tahtsid lastega kaldale, mehed tahtsid ujuda ja keegi oli pahane, et kapten sõitis liiga kiiresti ja ajas nimelt seltskonna südame pahaks. Samal ajal kurtis keegi kõrvalt, et tema tuli üldse ainult selleks kaasa, et kala püüda.
Ja oligi käes situatsioon, kus meil oli võimatu oma tööd hästi teha. Inimesed ei teadnud ise ka mida nad tahavad ja ükskõik mida kapten otsustas oli kellegi meelest halvasti.

Seepärast panen siia soovituse. Uurige järele, mis see on, mis teid Assooridele kutsub. Võtke veidi aega et ennast ette valmistada. Ja siis kui millegagi hätta jääte, siis kirjutage ja küsige. Ja loomulikult kui te juba siin olete, siis võtke aeg maha ja nautige.

Täna natuke kibestunud aga muidu ikka sõbralik.

Triibu-Liine

12 kommentaari:

Unknown ütles ...

ˇKõik ülaltoodu on täiesti õigesti kirja pandud. Need saared ei ole päikesepaistel rannaliival enese eksponeerimiseks ja nagu "suurel maal" kombeks "mina tahan ja pean saama" Õnneks on saared "suurest maast" piisavalt kaugel ja tänu sellele ei ole muutunud selliseks nagu meie väikesaared, kus käiakse hordide kaupa karjumas-läbustamas.
Kui esmakordselt külastasin kauget saart, siis istusin lihtsalt kõnniteeäärsele müürile ja lasksin lihtsalt elul endast läbi voolata ja sain kätte selle saare hingamise ja elurütmi
Tihti tekib küsimusi elu ja saare kohta, kuid selle teadmatuse aitab lahendada härra GOOGLE, kus on nii pildid, kaardid, "street view" hotellid ja nende kodulehed ühe hiirekliki kaugusel.
Inimesed peaksid olema ekskursioonil palju leplikumad ja andestavamad teineteise suhtes. Siis saab ka giid teha täiusliklt oma tööd ja teid harida oma teadmistega

Kindlasti külastage seda ainulaadset paika meie ümmarguse maapalli peal, sest seal on, mida vaadata ja sisse hingata

Parimat Margus

Kati ütles ...

Tere!
Kolisin enda perega Sao Migueli saarele. Algselt tulime teadmata ajaks reisile ja sooviga vabatahtlikena töötada söögi ja elukoha eest. Pärast paari päeva saime aru, et see on koht kuhu tahame jääda ning mõeldud-tehtud. Rentisime endale maja 6kuuks.
Järgnevalt hakkasin tööd otsima ning käisin saare suurimas turismiagentuuris, kus minu suureks üllatuseks öeldi, et meil üks eestlanna juba töötab.
Kohe tuli meelde enda ema jutt, kes tollal, kui reisiplaanidest rääkisime, mainis, et loeb ühe eestlase blogi, kes elab Assooridel. Sooritasin süllogismi, küsisin üle, kellega tegu ja siin ma nüüd kirjutan.
Juhul, kui Teil on mahti, oleksin vägagi huvitatud saamaks teada, millele peaksin tähelepanu pöörama töö leidmisel. Olen varasemalt töötanud Egiptuses, Türgis ja Kreetal hotellides animaatorina ehk siis tegelenud klientide meelelahutusega. Samuti on mul rekreatsiooni haridus ning olen töötanud ka Seikluspargis. Seega inimestega tegelemise kogemus on olemas. Kahjuks Portugali keele õppimine on alles alguses, saas inglise keel suus.
Oleksin väga tänulik, kui saaksite osa enda ajast minu vastusele pühendada.
Head talve lõppu ning peatselt algavat suve :)

triibu-liine ütles ...

Kati, otsi mind facebookist üles või jäta oma kontakt Futurismo kontorisse. Siis saame pikemalt suhelda. Kahjuks töö otsimise koha pealt ei oska ma eriti aidata, aga võibolla suudame koos midagi välja mõelda. Mina sain omal ajal tööd tänu saksa keelele ja saksa või prantsuse keele valdajaid otsitakse siin alati. Aga kahjuks tuleb 40 % turistidest Portugalist nii et ilma portugali keeleta on raske tööle saada. Raske aga ehk mitte võimatu, lihtsalt peab rohkem otsima. Ja noh, palgateema on siin ka pigem selline tundlik, sellest saab ka pikemalt vestelda.

Julija L ütles ...

Kati, võib olla saate mind aidata. Kuidas te saite minna Eestist Egiptusesse tõõle animatoorina, kuidas on kõige mõistlikum käituda, ka peab tegema tööviisa, või kui minna paariks kolmeks kuuks, saab minna turistina. Oleksin väga tänulik kui leiaksite aega , et vastata

Annika ütles ...

Tere, Triibu-Liine! ��

Oleme sõbrannaga oktoobris tulemas, kaheks nädalaks. Olen internetis juba vist kõik eestikeelsed reisikirjeldused läbi lugenud, veidi ka inglisekeelset materjali, aga sellegipoolest oleksin ääretult tänulik kõikvõimalike soovituste eest! Kolm kuud küll veel aega, aga Eesti suvi teadupärast lendab ju linnutiivul... Kuidas Sinuga hõlpsamini kontakteeruda saaks?
Ma tänan juba ette! ��

Piret Talistu ütles ...

Tere, oleme eestlaste paar, kes tulemas Portugali 31.10. Olen lugenud ja uurinud viimasel ajal Sao Migueli kohta ja leidsin Sinu blogi.
Mõtlesime teha 2-3 päevase põike sellele põnevale saarele. Kas Sul on aega meile panna mõned isiklikud soovitused - saatjaga reisi me vast ei vajagi, plaanime rentida auto ja rahulikult ringi vaadata.
Kui aga samal ajal mingi teine grupp sealkandis ringlemas, siis ühineksime ühel päeval saaretuuril hea meelega.
Me oleksime saarel ajavahemikus 5.-8.11. Vaatasin lennupileteid Lissabonist.
Oleme omapead hulkujad ja meile meeldib ehe külaelu ja põnevad kohad, mida kerge leida ei ole.
Loen juba teist korda Kaisa Masso raamatut "Minu Portugal". Tema kirjeldused Sao Miguelilt on ka väga köitvad.
Olen tänulik vastuse eest FB-s (Piret Talistu) või meilil Piret.talistu@gmail.com

Jan ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
FRED LARRY LOAN FIRM ütles ...

Hangi oma 3% laen 48 tunni jooksul

Kas vajate kiiret laenu oma äri või mis tahes eesmärgi rahastamiseks? oleme sertifitseeritud ja seaduslikud ja rahvusvahelised litsentsitud laenuandjad Pakume ettevõtetele, ettevõtetele ja üksikisikutele laene soodsa intressimääraga 3%. Oleme sertifitseeritud, usaldusväärne, usaldusväärne, tõhus, kiire ja dünaamiline. Ja koostöö finantsiliselt kinnisvara ja mis tahes liiki ettevõtluse rahastamiseks, võtke meiega ühendust täna Fred Larry laenufirma; Saatke meile nüüd: (fredlarryloanfirm@gmail.com) või (fredlarryloanfirm@hotmail.com)

Mis number: +2347061892843
Skype: fredlarry12

Allkirjastatud
Manager
Härra Fred Larry

Baldan ütles ...

Tere kõigile!
Ma olen Maria, kes elab praegu Tartus. Ma olen praegu lesk kahe lapsega ja ma olin märtsis finantsolukorras ja ma pean refinantseerima ja oma arveid maksma. Üritasin otsida laene erinevatelt laenuettevõtetelt nii era- kui ka ettevõtluses, kuid mitte kunagi edukalt, ja enamik panku lükkas minu krediidi tagasi. Aga nagu Jumal seda oleks, tutvustasin ma Jumala mees erasektori laenuandja, kes andis mulle 80 000 euro suuruse laenu, ja täna olen ettevõtte omanik ja mu lapsed teevad seda hästi, kui peate võtma ühendust mis tahes ettevõttega, kes soovib tagada laenu tagatiseta, krediidi puudumise kontroll, mitte-allkirjastaja, kellel on vaid 2% intressimäär ja paremad tagasimaksekavad ja ajakava, palun võtke ühendust Dante Paolaga e-posti teel: dantecooperativehelp@hotmail.com Ta ei tea, et ma seda teen, kuid olen nüüd väga õnnelik ja otsustasin lasta inimestel teda rohkem teada saada ja ka ma tahan, et Jumal teda rohkem õnnistaks. Saate temaga ühendust võtta: e-posti aadressil: dantecooperativehelp@hotmail.com kiireks vestluseks või whatsapp / +35677926593

Tänan
Maria

Hussain Al-Saidely ütles ...

Tere, kõik, ma olen Kuveidi ajakirjanik Hussain Al-Saidely ja tahan lihtsalt tänada hr Elijah'i (Loan Credit Institutions ), et ta andis mulle laenu 1 050 000,00 dollarit. Mul on olnud raske hankida Internetist laenu on erinevad rahvusvahelised laenuandjad Internetis petnud. Kuni leidsin mehe, kes tunnistas Loan Credit Institutions kohta, siis võtan aadressi ja järgin kõiki seal olevaid juhiseid, kuigi ma ei uskunud, et suurimaks üllatuseks kanti minu laen pangakontole, ma ei kaotanud kunagi midagi, Inshallah oli kõik võimalik. Ma tahan seda,
Olen nüüd Kuveidi linnas luksuskodu omanik nende 3% intressimääraga laenufondide kaudu ja luban neid uudiseid ajakirjanikuna levitada ning ka nende kohta maailmale rääkida.

Võtke nendega täna ühendust.

Ettevõtte nimi: Loan Credit Institutions

Helista / mis on rakendus: +393510483991

E-post: loancreditinstitutions@gmail.com

Lenka Ringsmuthova ütles ...

Chytré a spolehlivé finanční úvěry pro celou Českou republiku a všechny občany od 18 ti do 70 ti let. Rychlý a efektivní schvalovací proces s velkou průchodností schválených žádostí. Žádat můžete o úvěry od 50.000 Kč až do 2.500.000 Kč. Splatnost tohoto úvěru se dá nastavit až na 240 měsíců s možností předčasného splacení kdykoliv zdarma bez navýšení. O tento úvěr žádejte zdarma a nezávazně na emailu:

Claudia Klein ütles ...

Tere, minu nimi on Claudia Klein, olen sakslane ja osutan finantsteenuseid. Kas vajate kiiret, pikaajalist või lühiajalist laenu, mille intressimäär on madal ja madalam kui 3%? Kas majanduse raskused mõjutavad teid? või on teie pank või mõni muu finantsasutus teile laenust keeldunud? Pakume turvalisi laene.
Laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke mulle oma soov e-posti teel: spotlightglobalservices@gmail.com või WhatsApp: +4915758108767

* Kas otsite raha võlgade tasumiseks?
* Kas otsite raha oma ettevõtte loomiseks?
* Kas otsite laene suurte projektide elluviimiseks?
* Kas vajate vähem kui 24 tunni jooksul laenu?
* Kas vajate kiiret laenu erinevatel eesmärkidel?

Kui teie vastus on jaatav, saan teile abiks olla.

* Võin teile pakkuda kuni 15 000 000 euro suurust laenu.
* Tagasimaksmiseks võite valida 1 kuni 30 aastat.
* Saate valida kuu- ja aastamaksete kava vahel.
* Paindlikud laenutingimused.

Kui olete huvitatud, pöörduge minuga selle e-posti aadressi kaudu: | spotlightglobalservices@gmail.com | Või WhatsApp: +4915758108767

Teil on 100% garantii, et saate oma laenu selle laenutehingu lõpus.

Saate meid hõlpsasti meie veebisaidil vaadata: || https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial ||

Oleme kirglik rahalise kaasatuse arvestamise eest. Meie laenud ja investeerimistooted on loodud teile mugavuse ja väärtuse pakkumiseks.

Spotlighti globaalsete finantsteenuste abil saate hüvasti jätta kogu oma finantskriisi ja raskustega, kuna oleme sertifitseeritud, usaldusväärsed, usaldusväärsed, tõhusad, kiired ja dünaamilised

Soe soov
Claudia Klein