pühapäev, 26. oktoober 2008

Luksuslaev

Täna jõudis siis meie uhiuuele laevakaile tõeline luksuslaev 150 reisijaga. Öö laeval maksab ligi 100 000 dollarit, kes soovib, võib endale ka alalise korteri osta. Kõik kolleegid ootavad huviga, kas satuvad mõne noore, rikka ja ilusa reisija otsa ja unistavad reisist laeval. Mina vaatan tubade pilte ja mõtlen õudusega, kuidas ma peaks koguaeg Taavit ja Laurat jälgima, et kuskil miskit puudu või üle ei hakkaks olema, sõrme- ja varbajälgetest valgetel mööblil rääkimata. Emadus hakkab ikka tõesti ajude peale.

Tegelikult on minu unistus hoopis selline pisemat sorti purjelaev, kus majandaks ja käsutaks ise. Ujuvad luksushotellid pole vist lihtsalt minu rida.

1 kommentaar:

maavillane ütles ...

Eeh, ja kui ma nüüd mõtlen,mis ma selle rahaga kõik teha oskaks, mis seal ööpäeva peale kulub....