laupäev, 9. jaanuar 2010

Kolmas

Sain siin ühe kaebue. Tuleb välja, et ühes korralikus blogis peaks olema rohkem seksi ja vägivalda. No ma siis kohe üritasin ennast parandada, kuid kahjuks pean pettumuse valmistama.
Seksist ei saa rääkida, sest mida uut ja huvitavat üks kahe lapse ema sel teemal ikka öelda oskab. Ja kuigi statistika järgi kanntab iga teine Assooride abielunaine mingit sorti perevägivalla all, siis mina olen sattunud sellisesse perre, kus keegi kedagi ei löö, solva ega mõnita. Juba küsisingi Paulo käest, et noh, kuidas siis jääb, kas hakkad sina mulle tappa andma, või hakkab isa ema peksma, sest ega statistikat ei või ju valeks ajada.
Ja tulebki välja kurb tõsiasi. Ma olengi just selline tavaline ja igav inimene, kelle elus midagi ei juhtu. Hullust teismeliset plikast on saanud keskmine abielunaine. Selline tavaline noh. Kellel nagu poleksi midagi öelda
Jah tõsi ta ju on, et mõnikord meenutan seda aega kus sai tehtud suuri otsuseid hetkeemotsiooni ajel, heldimusega. Aga enamuse ajast olen oma eluga rahul. Mul on tore pere, toredad töö ja töökaaslased ja elan ju ikkagi paradiisis. Tehke järgi kui tahate :)

Kommentaare ei ole: