kolmapäev, 23. detsember 2009

Jõulueri.

Arvutid ja internet,
mis võimsam veel kui Balti kett.
Kõvaketas, CD -ROM,
need mul ikka mõttes on.
Kuid...
Jõulusoove saadan ma
ikka tigupostiga. *

Nüüd on siis ka minul jõulud käes. tunne on täpselt selline nagun peabki olema. Merel on torm, saarel on tuul, mis lükkab vihmapilvi edasi ja tagasi. Mulle meeldib hirmsasti Assooride tuul. Lõhnab mere järgi, ei ole külm ja puhub ikka kohe kõvasti. Hea on kõndida ja tuulele näkku naerda. Tänavad on täis inimesi, kes teevad viimaseid kingioste ja kõnnivad siis, pakid käes, suvalises suunad. Linnaväravates mängib orkester ja see tänav, mida mööda mina kõnnin, on palistatud vaasidesse istutatud tõeliste kuuskedega, lõhnab nagu jõul. Teen veel viimaseid sisseoste, homme valmistan töö juures hõõgveini. Minu töökaaslased pole seda kunagi joonud ja on üsna uudishimulikud.Ja just siis, kui sisseostud lõpetan ja tööle tagasi jõuan, hakkab taevast pangedega vihma valama.

Eile mängisime õhtu otsa kogu perega kaarte. Ees on ootamas homme ja ülehomme ja kui hästi läheb, siis ka kogu nädalavahetus pererüpes. Saan rahulikult koos olla oma kõige kallimatega. Tänasesse mahub veel viimaste kingituste pakkimine ja siis olengi jõuluks valmis. Las ta aga tulla.

Soovin ka kõigile oma blogi lugejatele häid ja rahulikke jõule, ilusat talveilma ja head seltskonda.

* Luuletus on pärit kuskilt netiavarustest.

Kommentaare ei ole: