neljapäev, 24. detsember 2009

Kolmekümne seitsmes.

Natuke jõuludega seotud vestlusi meie peres.

Lapsed arutavad auto tagaistmel, millist kommi päkapikk siis tuua võiks s.t. millised kommid kellelgi meeldivad. Järjega on jõutud pulgakommide juurde.
Laura: Mulle pulgakommid ei meeldi, need on hammastele halvad ...(väike paus)... ja kõhule...(uus paus)... ja ninale.

Laura on põrandat liimitanud. Issi astub tuppa ja küsib: "kes tegi"
Laura: "Mina ei teinud" (kuna Laura oli ainuke, kes ülemisel korrusel oli, siis polnud kahtlust)
Issi: "Aga kui ma Jõuluvanale ütlen, et keegi sellist pahandust tegi?"
Laura: "Ei tohi jõuluvanale öelda ....EI TOHI JÕULUVANALE ÖELDA!!! ....
Kui ütled, siis anna sulle vitsa".

Ja täna hommikune.
Arutame järjekordselt autoga sõites, et täna tuleb jõuluvana.
Emme: "Noh, täna õhtul siis näeme, kas kõik on ikka head lapsed olnud".
Issi: "Mina küll olin".
Taavi tagaistmelt: " Aga mina küll mäletan, et sa ükskord kriimustasid mind.... ja siis veel too kord kui sa meiega mürasid ja me haiget saime".

1 kommentaar:

Insomnia ütles ...

Hah!
Armas...

Aga Sul on muidugi selle mõttetera koha pealt õigus. Eks elu nii kipu olema. (: