esmaspäev, 12. jaanuar 2009

Selle aasta teine ( üldarvestus läks sassi)

Järjekordne tõestus blondiinsusest.

Paulol oli esmaspäeval sünnipäev, kuid siis oli kõigil kiire-kiire. Sõime vanemate juures kooki ja kogu lugu. Laupäeval tegin kodus oma klassikalist kõrvitsakooki. Kui see ahjust välja ja glasuuri alla sai, siis tuli meil idee: paneks siis issi jaoks küünlad ka ja laulaks talle lõpuks ka kodus sünnipäevalaulu. Issi läks Pluutole süüa andma, Mina Taavi ja Lauraga hakkasin hoolega koogi sisse küünlaid toppima. Asjaga oli loomulikult hirmus kiire, sest issi oli ju iga hetk tagasi tulemas. 32 küünalt tordi sees, jooksin üles fotokat otsima. Vahepeal oli issi ka tuppa jõudnud ja hakkas küünlaid süütama. Ainult et järsku hakkasid need küllili vajuma. Loomulikult ei tulnud mulle pähe, et kuuma koogi sees võivad küünlad sulama hakata. Pärast andis hulk aega saia seest 32 küünla sulanud laike noaotsaga välja urgitseda.

Eelmisel nädalal sain endale jälle kolmeks päevaks lisaotsa. Seekord pikapäevarühma kasvatajaks. Muidu kulges kõik hästi, ainult et üks töö lõppes kell neli ja teine algas 5-10 min peale nelja. Ja vahemaa kahe koha vahel ei ole just pisike. Paras logistikaülesanne ja tervisesport(spurt) aga hakkama sain. Kõige lahedam oli see, et neljandal päeval kui enam ei pidanud tööle minema, oli samas kohast mööda minnas hirmus tahtmine läbi hüpata ja lastele tere öelda. Samas igapäevaselt vist seda tööd teha ei suudaks, see pidev laste sädin on ikka tõesti väsitav.

Aga noh iga lisaots on teretulnud, kui tegemist pole just öösiti töötamisega nii et olen ka edaspidi kõigile pakkumistele avatud.

1 kommentaar:

irvikkass ütles ...

Mul on ka nö lisaotsa ehk siis mingigi raha teenimise programm käsil. http://ilsetahe.blogspot.com/


Otsin ja kogun fänne. Pilte on seal esialgu veel vähe, aga toodan juurde ja reklaamin ennast. Keegi ikka tahab mult midagi osta ma loodan:P

... ja kui mitte, siis mulle lihtsalt meeldib neid teha.