kolmapäev, 12. oktoober 2011

Volto Já

Selle lausejupi peaksin ma ka oma blogi pealkirjaks panema.
Volto já - tulen kohe tagasi.
See lause on Ponta Delgadas ametlikult poeustel kasutusel. Kui selline paber oleks kuskil eesti poe uksel, siis arvaksin mina lihtsameelselt, et ju läks müüja veidiks kuhugi ja tuleb tõesti kohe tagasi. Väga võimalik, et jääksin isegi ootama, vähemalt maapoe ees kindlasti.

Siin aga on ajaarvamine veidi teisiti.
 Olen igapäevasel ühest poeuksest mööda kõndinud ja seal on see silt juba vaat et nädal aega uksel. Täna tahtsin lennuväljal postkontorist läbi astuda. jõudsin ukseni, avastasin, et parasjagu on lõunaaeg ja kontor suletud. Ega midagi. Läksin oma klientide lennukit ootama ja panin kirjad kõrvale. Lennuk jäi tublisti hiljaks ja vahepeal sai lõunaaeg läbi. Saabus üks neiu, avas postkontori ukse, pani uksele sildi "Volto já" , keeras ukse uuesti lukku ja läks kuhugi. Mina olin veel oma pool tunnikest lennuväljal, aga tundub, et já (kohe) kestab veidi pikemalt. Kirjad jäid igatahes posti panemata.

Kommentaare ei ole: