laupäev, 21. veebruar 2009

Kaheksas

Sain järjekordse kinnituse sellest, kui vanamoodne ma ikkagi olen.

Palusin Joaol Valentinipäevaks Paulole kingituseks ühe CD kirjutada. Tegemist minu uue lemmiku Buikaga. Ise kujutasin ette, kuidas paneme lapsed õhtul magama ja siis mina teen klaasikese hõõgveini ja toon midagi kerget närimist kõrvale ja siis panen effektse liigutusega uue CD mängima …
Ja tegelikkus…

Kook, mida teha üritasin ja millest ka veel õhtuks näksida pidi saama, kukkus kokku, õhulise beseepõhja asemel tuli pruuniks küpsenud munavalgelätakas. Lapsed jäid magama siis, kui nemad otsustasid, et on õige aeg ja muidugi meie voodisse. Ja kui ma siis vähemalt plaati tahtsin mängima panna, siis avastasin, et João on pannud heast südamest kokku Buika ja veel kaks plaati aga kahjuks kõik ainult arvutis mängimiseks. Ja seda viitsimist, et Paulo läpakas tuppa sättida, juhtmeid ühendama hakata ja siis muusikat kuulata, mul enam ei olnud.

Olgu muuga kuidas on, aga vähemalt minu jaoks ei ole arvutil ja romantilisel õhkkonnal suurt omavahelist klappi. Kui plaadimängija on kuskil omaette nurgas ja mängib mahedalt ühe nupulevajutuse peale (ideaalvariandis on see nupp puldi küljes), siis arvuti istub keset lauda ja vahib sulle jultunult otsa. Umbes nagu telekas, mis minu jaoks on viimane asi, mida magamistuppa panna. Aga noh, ilmselt on tegu lihtsalt minu vääritimõtlemisega. Nagu eelmainitud näitest selgub, on ju tegelikult päris palju inimesi, kes plaadi all ainult neid arvutismängitavaid mõtlevadki. Peaks vist kah hakkama ajaga kaasas käima.

1 kommentaar:

maavillane ütles ...

Mina olen siis ka see va moodsa aja inimene, kes plaate arvutis mängitab. Põhjus on väga lihtne- mul lihtsalt pole seda va plaadimassinat nagu pole ka telekat. Ja pole plaanis muretsedagi endale veel kahte kolakat kusagile nurka omaette mängima. Kui, siis millalgi lastele omaette massin, et nad ei peaks koguaeg minust sõltuma oma muusikakuulamisega. Arvuti on ka piisavalt kõrval seina ääres töölaua peal ja sealt käib ka plaat nupulevajutusega tööle, isegi see pult on olemas, kus nupp küljes, ainult et vähemalt pooled korrad on see pult kusagil mujal kui mina parajasti :). Kuigi sain aru küll, mis sinu peas liikus selle postituse tegemise ajal ja olen sinuga vägagi sama meelt. Hakksin vaid mõtlema, et põhjusi, miks inimesed muusikat arvutist kuulavad, võib olla mitmeid, mitte et neile ilmtingimata meeldib otsa jõllitav arvuti.