esmaspäev, 8. september 2008

Teine sissekanne.

Minu mees on blond, see on nüüd tõestust leidnud. Hoolimata tumemustadest juustest, blond mis blond. Kohe tõestan
1.
Eile õhtul läks teine enne magama minemist külakohvikusse suitsu ostma. Läks autoga, et kähku tagasi jõuaks. Kohvikus nägi ühte tuttavat..., siis teist...., siis kolmandatki. Lõpuks hakkas tagasi tulema umbes pool tundi hiljem ( ma tean küll, siin peaks nüüd olema see koht, et suitsu ei ostnudki, aga ei, minu mees ei ole mingi kit^sitegelane) Jõudis juba oma maja ette, kui nägi naabrimeest autoga koju jõudmas. Hakkas ringi vaatama, et oot-oot, kus siis minu auto on. Peale lühiket mõttetööd jõudis kohale, et unustas auto kohviku ette. Ega midagi , uuesti auto järele. Kusjuures autol olid aknad lahti ja võtmed ees - kasutage, kellel vaja. :)
2.
Kuna mina olin tööl, siis otsustas mu kallis abikaasa mind kodutöödes veidi aidata, muuhulgas ka pesu ära pesta. Õhtul hakkan mina siis pesu välja võtma. Esimesena valged voodilinad, mis miskipärast on nüüd kollakasrohelised? Teisena erkroheline käterätt, mis esimest korda pesus, vähemalt on linade värvumisele seletus leitud. (tunnistan üles, ka mina olen sama vea teinud). Ja viimasena tema musta värvi ja muidu suhteliselt väga must remonti tegemise T-särk??? Minu imestunud pilgu peale kõlab tema suust: millegipärast oli mul kohe alguses selline tunne, et võibolla ei peaks ma seda tööd tegema. :)
3.
See ulatub natuke kaugemasse minevikku, lihtsalt et näidata, kuidas "haigus" on arenenud.
Ostsime endale auto. Mõne aja möödudes oli vaja ülevaatusele minna. Mees muretseb, et see seadeldis , mis aknale pesuvett pritsib, ei tööta. Läheb siis töökotta. Seal uuritakse, puuritakse autot veidi aega ja siis mehhaanik teatab. Kui siit vesi otsa saab, siis lihtsalt on vaja siia uuesti vett valada.... Ja esitavad abikaasale arve. :)

Tegelikult on neid näiteid veel aga praegu minu blondiiniaju lihtsalt ei mäleta rohkem.
Igaljuhul on tõestatud, et tegu on ilmselt nakkushaigusega, vaesed meie lapsed.


Muudel teemadel ka.
Eestlased lasid Assooridelt jalga. Ja paistab, et võtsid hea ilma endaga kaasa. Nüüd juba alates nädalavahetusest vihmane. Ja lõppu ei paista. Kuid kuna ka Eestis pole ilma paranemise märke, siis ilmselt kaotasid nad selle hea ilma lihtsalt pika reisi käigus kusagile ära.
Paras neile. (meile muidugi ka)
Side lõpp.






3 kommentaari:

maavillane ütles ...

Leidsin su blogi siiski üles ja pean tunnistama, et su kirjasoon pole sind endiselt maha jätnud, paras naljaannus sees ja võtab lugedes vaikselt muksuma (kõvasti naerda ei saa, Ats magab diivani peal).

Kommentaarimise oled sa oma bolgi portugalikeelsesse blogspoti tehes teinud üksjagu nuputamisväärseks, loodetavasti on teised lugejad blogindusega rohkem kursis kui koduperenaisest mina :P ja saavad paralleele tõmmates paremini hakkama (loodetavasti ma ikka ise ka:))

triibu-liine ütles ...

nojah, mul lihtsalt automaatselt avanes see portugalikeelne versioon, ma ei hakanud siis nuputama ka.

irvikkass ütles ...

Selle jutu põhjal usun ma nüüd, et Su mehel on kahtlemata tegelikult sinised silmad ka.

Mis ilma puutub siis... pilved hajuvad sama kiiresti kui kurjad kilpkonnad ehk siis ei taha kuskile minna. Katuseaknast paistab suur jupp halli taevast ja ise olen Eestisse jõudmisest saadik haige mis haige. Köhisen ja joon teed ning nuputan, kuidas ma ülehomme eriti tarka, muljetavaldavat ja kahtlemata kogu publiku südameid võitvat ettekannet pean. (välja mõtlesin samas, Pireti peaks südameid võitma kutsuma)