neljapäev, 26. märts 2009

ABIPALVE

Ja nüüd, kallid minu blogi lugejad, on mul edastada üks SUUR PALVE.

Kas kellelgi on kuskil mingit õmblemise käsiraamatut, mis just neid algajate asju õpetaks? Näiteks nagu see veneaegne käsitöö õpik oli. Ma tahaks nii hirmsasti õmmelda, aga tahaks hästi õmmelda. Ok Karnevaliriided suudan ma jah omast peast kokku ajada, sest kes ütleb, et need peavad olema korrektselt tehtud. Aga nüüd tahaks oma kodule rooma kardinaid ja toolikatteid ja muid asju teha. Aga ma lihtsalt ei oska. Ja siis oleksi vaja mingit sellist asja, kus näitab, kuidas teha tugevdatud nurka ja kuidas kanti õmmelda jne. Sest kiskuvat kardinat ju ka akna ette ei taha . Nii et kui kellegi kuskil vedeleb midagi, mis võiks mulle abiks olla, palun andke teada, olen nõus postikulud või mingid muud kulud kinni maksma. Ja kallid sugulased võiksid minu emme kappi piiluda, ehk temal on lausa see vene aegne õpik olemas.

2 kommentaari:

maavillane ütles ...

Olin pikalt võrgust eemal ja lugesin alles praegu su abipalvet, aga vaatan oma riulis ringi ja kui maale lähen, siis ka seal kapis ja midagi saad ikka.
Ainult, et pead veel nädalajagu kannatama, sel nädalavahel ilmselt maale minna ei õnnestu.

Reede ütles ...

Näe, ühes blogis on pilt vist sellest õmblemise õpikust
http://plahvatus.blogspot.com/2009/04/opik-minevikust.html