teisipäev, 30. detsember 2008

Kahekümne kolmas sissekanne.

Jätan seekord siia ühe lubaduse uueks aastaks. Tavaliselt ma sel ajal eriti lubadusi andma ei kipu, selle asemel on mul kaks permanentset lubadust, mis päevast-päeva uuendamist vajavad. Esimene on pärit nooremast ajast: homme hakkan õppima, teine on praegusel ajal samuti väga aktuaalne. See nimelt vana hea lubadus, et homme hakkan heaks.(a la ole homme parem kui eile tüüpi). Seda viimast püüan isegi täita, sel lihtsal põhjusel, et mul on nii paganama täiuslik abikaasa, et tema kõrval lihtsalt peab ise ka hea ja tubli olema, muidu hakkab endal häbi. Vahel oleks lausa hea, kui saaks viriseda, et sa ei aita mind üldse või mina ju ka ei jõua kõike jne. Aga kui teine ikka käib tööl, hoiab lapsi, teeb süüa, ehitab maja ja veel mida parajasti vaja teha, siis lihtsalt ei saa ju viriseda. Jah, vahepeal ei ole veatud inimesed head,võibolla ongi nende suurim viga, et pole kuskilt kinni hakata.

Aga minu uue aasta lubadus siis järgmine:

Uuest aastast muutub minu blog kakskeelseks.

Põhjus on lihtne. Kuidagi imelik on mulle kallitest inimestest rääkida ilma, et neil oleks võimalik midagi sekka öelda. Kõlab nagu tagarääkimine.(Samas pole ju kuskil öeldud, et jutt mõlemas keeles sama on :) ) Ainult et ma pole veel otsustanud, milline see teine keel on - inglise või portugali. Mõlemad vajavad kirjutamise harjutamist ja sõpru on mul mõlemakeelseid. Nii heaks ma aga ka ei viitsi muutuda, et blogi kolmekeelseks teeksin. Aga noh, kaks päeva on ju veel aega mõelda.

Seniks head uue aasta ootust kõigile.

Side lõpp

2 kommentaari:

www.footgolf.eu ütles ...

Tere ja ilusat algavat aastat! Leidsime õnnekombel Sinu blogi! Tahame elada Assooridel, praegu oleme vahepeatusel Bulgaarias. Oleksime õnnelikud vastusmeili üle. Oleme ise ausad, avatud ja sõbralikud, sellest ka soov paremaks õhustikuks. Tervitades G&R&B

triibu-liine ütles ...

Tere, tere. Ma saadaksin vastumeili küll, aga ei tea kuhu. Igal juhul olete teretulnud.